happiness

nu har vi kommit tillbaka från tävlingen och allt är klart i stallet så snart ska jag åka hem!

vi skrittade till tävlingen som tog ca 30 minuter, för då blev hon bra framskrittad och det är jätteviktigt eftersom hon är så gammal!
sen så hann jag inte gå banan för vi kom precis när den hade stängt så jag fick kolla på ban skissen, som tur var så var det en lätt bana!
sen hoppade jag fram och hon var jätteduktig! sen fick jag gå ner till banan och där inne var hon grym! vi blev felfria och tempot var det inget fel på, haha!
sen bestämde vi att jag skulle hoppa en 90bana också, och där blev vi också felfria!
sedan skrittade jag hem och dagen blev jättelyckad!
första felfria rundorna på länge och det känns jätteskönt.

nu ska jag hem och äta , mamma jag gjort äppelpaj! MUMS.

vi hörs senare!
Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0