Aros af Westervig

Min ponny heter Aros af Westervig men kallas för bara Aros. Aros är en svart Oldenburg/Fullblod född 2006.
e. Lámour af Støvlebæk
Augusti sommar 2011 åkte vi till Danmark och hämtade hem min undebara Aros.
Jag va super nervös hela vägen hem. Vi kunde inte transportera honom själva så en lastbil hämtade honom. Jag va glad att det fanns andra hästar i transporten sammtidigt så han inte va ensam.
Dom första två veckorna gick det jätte bra, han va så lugn och fin, men sen blev allt kaos... Vi fick expert hjälp och nu är allt bra igen. berättar mer om vad som hände i ett annat inlägg.
Aros har aldrig varit dum, utan han är bara rädd och väldigt kännslig. Sen han kom till oss har han blivit en helt annan häst. Jag litar på honom för fullt och jag hoppas han litar på mig också.

Bild på Aros i höstas.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0