alla hjärtans dag ♥

Då är det ju alla hjärtans dag imorgon! Jag hade faktiskt glömt bort helt att det va så snart! Har liksom inte något speciellt planerat då.... kl 20:00 har jag dressyr träning.... whio... Kanske sticker och fikar elr något med Josse efter skolan om jag har tur. Så kanske jag får lite kul iaf. Tror nog att jag ska skriva lapp till alla i klassen och lägga på deras stolar på morgonen! kanske inte skit bra att jag skriver det här då men.. Jaja dom får väl låtsas att dom inte vet! När jag kommer hem imorgon ska jag nog sätta mig med varm choklad och kolla på en romantisk film, själv.. ja så spännande är mitt liv!

Gulligt va?!


Stora kramar från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0