12/02/12


Hiss
Idag så hissar vi element! Det är så mysigt när man kommer in och det är jättekallt ute, och bara värma sig emot! I stallet kan det vara riiktigt kallt, och då är det jätteskönt att bara ställa sig mot elementet och värma sig,
Idag satte jag mig på golvet i stallet och värmde mig i en kvart! Fast det dåliga är att man inte vill gå ifrån sen , för då blir det jättekallt direkt!
Men älska element!

Diss
Idag dissar vi stress! Det är något så onödigt , och extremt ohälsosamt. Jag tycker att om man kan undvika att behöva stressa så ska man ta den möjligheten, för man mår inte bra av det. Det påverkar ens humör, allvarlig stress kan t.o.m. osaka flera olika sjukdomar! Man kan få hjärt sjukdomar, diabetes, depression & infektioner osv. Så usch, stress ska man undvika!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0