melodifestivalen 2012

Ikväll så har jag kollat på melodifestivalen deltävling 2. Jag blev super glad när jag såg att Ulrik Munther skulle vara med! Han sjöng ''Soldier'' melodi nummer 1, Jag måste säga att jag tycker han va helt klart bäst! Så himmla gullig! Han där sista (melodi nummer 8) tyckte jag liknade typ gud elr ngt, asså va hade han på sig?! Iaf. Ulrik Munther vann ju lilla melodi festivalen 2009, och sedan MGP nordic med låten ''En vanlig dag''.

Ulrik Munther - En vanlig dag - Lilla melodifestivalen 2009
http://www.youtube.com/watch?v=rSTEnJnaE1o
Verkligen sjukt söt! Det måste vara riktigt stort för honom att gå från ''lilla'' till ''stora'' melodifestivalen.
När dom skulle berätta resultaten så dog jag nästan när dom sa att Ulrik Munther hade gått vidare! Man blev verkligen super lycklig! Väldigt bra gjort av Ulrik, Grattis!

Ulrik Munther Melodifestivalen 2012

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0